سرویس اپل آیدی آمریکا

فروش اپل آیدی آمریکا (معتبر و بین المللی) | فقط 9000 تومان !!! تحویل آنی

فروش اپل آیدی آمریکا (دارای امنیت بالا) – خرید اپل آیدی آمریکا


تحویل آنی و فوری
 اپل ایدی آمریکا با آدرس معتبر و دارای certificate بین المللی فقط از سایت آسان فلش

سریعترین سرویس دریافت اپل آیدی به صورت آنی بدون نیاز به احراز شماره تلفن (خارج از کشور) معتبر و دائمی بدون ریسک بسته شدن آیدی


خرید اپل ایدی معتبر آمریکا:

در این سرویس شما بعد از پرداخت مبلغ , مشخصات اپل ایدی را با جیمیل شخصی خود شما دریافت میکنید. اپل آیدی به صورت فوری با آدرس معتبر و به همراه سوالات امنیتی و تاریخ تولد در اختیار شما قرار خواهد گرفت .

 

مهم :

حتما پس از خرید اپل ایدی نسبت به شخصی سازی اطلاعات اپل آیدی اقدام نمایید. در صورت عدم شخصی سازی اطلاعات اپل ایدی و به وجود آمدن هر گونه مشکل احتمالی سایت آسان فلش هیچ مسئولیتی را قبول دار نخواهد شد. خرید شما به منزله مطالعه کامل توضیحات و نکته ها میباشد.

 

همکاران گرامی: 

با توجه به توصیه های مکرر و نکته های نوشته شده مبنی بر شخصی سازی اپل آیدی ، اعلام میکنیم دیگر هیچ مالکیتی نسبت به دامنه iidcardus نداریم و از ۴ ماه قبل (اردیبهشت ۱۴۰۲) این دامنه به طور کامل به شخص دیگری واگذار شده و اطلاعات جدیدی از صاحب دامنه نداریم ، همچنین بهتر است اگر هنوز شخصی سازی انجام ندادید حتما و حتما Find My Iphone دستگاه را خاموش کنید تا بعدا به مشکلی برنخورید ، مسئولیت و عواقب ناشی از رعایت نکردن نکته ها بر عهده شخص شماست . لطفا توصیه های ما را جدی بگیرید 

همکار گرامی هیچ اپل ایدی چیزی تحت عنوان پشتیبانی ندارد!
شما با تغییر سوالات امنیتی و ایمیل اپل ایدی به نام خود مشتری , تمام مالکیت اپل ایدی را به نام خود مشتری انتقال میدهید .
لذا از شما خواهشمندیم حتما شخصی سازی اپل ایدی را برای مشتری انجام دهید 

ساخت اپل آیدی با ایمیل شخصی شما بدون نیاز به رمز انجام میشود , جهت مشاهده نمونه های تحویل شده حتما به کانال ما در تلگرام سر بزنید.

(روی آیکون پایین بزنید تا مستقیما به کانال ما متصل شوید)

پس از وارد کردن اپل ایدی در صورت مشاهده Apple ID Security به صورت زیر عمل کنید

برای بزرگنمایی روی عکس کلیک کنید

 

نکته: آسان فلش فقط مسئول ساخت اپل ایدی است و مسئولیت نگهداری و استفاده از اپل ایدی با خود کاربران است.

نکته: مشتری موظف است بعد خرید اپل ایدی نسبت به شخصی سازی (تعیین و تغییر ایمیل پشتیبان و سوالات امنیتی) و تغییر اطلاعات اپل آیدی از سایت اپل (appleld.apple.com)  اقدام کند.در صورت بروز هرگونه مشکل به دلیل عدم تغییر اطلاعات اپل ایدی سایت آسان فلش هیچ مسئولیتی در قبال اپل ایدی فروخته شده قبول نخواهد کرد . لذا خرید شما به منزله مطالعه و قبول نکات و شرایط گفته شده است

نکته: همکار محترم ، اپل ایدی خریداری شده را پس از خرید روی دستگاه فعال کنید ، در صورت گذشت بیش از ۳ ماه از فعال نشدن اپل ایدی ، توسط اپل نات اکتیو شناخته میشود که در این صورت باید به پشتیبانی اپل برای فعال شدن اپل ایدی پیام بدید 

نکته: بعد از خرید در صورت وجود هرگونه مشکل با اپل آیدی خریداری شده (رمز یا وارد نشدن آیدی) به پشتیبانی پیام دهید. در صورت تغییر اطلاعات (ایمیل پشتیبان) , دیگر اپل ایدی شامل پشتیبانی سایت نخواهد شد.

نکته: اپل آیدی جهت استفاده App Store میباشد اگر قصد استفاده از سرویس Icloud دارید حتما قبل از فعال کردن آیدی شخصی سازی انجام دهید . در صورت عدم شخصی سازی و عدم توجه به این نکته تمامی مسئولیت با خود شماست.

_______________________________________________________
چند کلمه با همکاران محترم:
شخصی سازی اپل آیدی عملا 1 دقیقه بیشتر  زمانبر نیست. همکار محترم لطفا فقط صرفا در جهت سود خود اپل آیدی روی دستگاه مشتری فعال نکن ! 
اپل آیدی خریداری شده را قبل نصب روی گوشی , با ایمیل و مشخصات خود مشتری شخصی سازی کن تا از همه نظر مالکیت اپل آیدی در اختیار خود مشتری قرار گیرد. اگر واقعا وقت چنین عملی را ندارید حداقل اپل آیدی را فقط روی App Store فعال کنید و به هیچ عنوان قبل از شخصی سازی اپل آیدی روی آیکلود ست نکنید !
در نظر داشته در صورت نادیده گرفتن نکته ها و هشدارهای مکرر ما , مسئولیت به وجود آمدن هر مشکلی با شخص شماست !
_______________________________________________________

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا