سرویس آنلاین حذف گوگل اکانت گوشی های سامسونگ
سرویس ریموت FRP چیست ؟
این سرویس بصورت ریموت از طریق سرورهای رسمی شرکت سامسونگ بصورت قانونی ، گوگل اکانت دستگاه شما را حذف خواهد کرد
هیچ محدودیتی در مدل و ورژن اندروید وجود ندارد و تمامی مدلهای سامسونگ با هر ورژن و مدل ساپورت میشود
این سرویس تمام imei گوشیها و تبلتهای تمام مناطق دنیا را ساپورت میکند ( ساعت هوشمند ساپورت نمیشود )
این سرویس بی ریسک ترین روش برای حذف سامسونگ اکانت و گوگل اکانت بدون حذف اطلاعات میباشد زیرا فایلی روی گوشی رایت نمیشود و تمامی مراحل توسط سرور سامسونگ انجام میگردد
در این روش اطلاعات پاک میشود ؟
خیر به هیچ وجه اطلاعات پاک نمیشود
زمان انجام کار چقدر میباشد ؟
زمان انجام فرآیند نهایتا ۱۵ دقیقه تا ۳۰ دقیقه میباشد
امکان ارایه سرویس در چه زمانهایی میسر میباشد ؟
ارایه این سرویس در ساعات بین ۹ الی ۲۲ هر روز آماده سرویس دهی میباشد ( قبل ثبت سفارش حتما هماهنگ نمایید )
قیمت این سرویس برای یک گوشی مبلغ 60.000 تومان میباشد.
ابتدا قبل سفارش موارد پایین را کاملا مطالعه کنید و سپس با پشتیبانی هماهنگ کنید و سپس خرید انجام بدید و به پشتیبانی شماره خرید خود را ارائه دهید.
بسیار بسیار مهم: نحوه اتصال دستگاه چگونه میباشد ؟
اجرای مراحل زیر قبل از ثبت سفارش الزامی میباشد و کاربر باید مرحله به مرحله مراحل را بررسی و انجام دهد، در غیر اینصورت سرویس انجام نمیگردد و هزینه ای عودت نمیگردد
۱- ابتدا اطمینان حاصل نمایید دستگاه شما شارژ بالای ۳۰ درصد دارد و سوکت USB سالم میباشد
۲- به هیچ وجه هیچ دستگاهی بجز گوشی که میخواهید عملیات روی آن انجام شود به سیستم متصل نباشد !!
۳- سپس نرم افزار FLEXIHUB (برای دانلود کلیک کنید) را دانلود کنید و سپس نصب نمایید و با اکانت ما در نرم افزار متصل شوید ( حتما از چ–ی—ز–**-ش—کن— در تمامی مراحل استفاده کنید )
(اکانت بعد سفارش سرویس و ارسال شماره خرید به پشتیبانی در اختیار شما قرار میگیرد)
۴- دستگاه خود را روشن کنید و در حالت کار عادی رو صفحه ای که قفل گوگل اکانت میخواهد قرار دهید ( عکس زیر را مشاهده کنید )
۵- بعد از اتصال گوشی با کابل usb اگر درایور درست نصب باشد پورت جدیدی در نرم افزار فلکسی های نمایان خواهد شد همانند پورتهای زیر که میتواند عددی بین ۲۰ تا ۲۰۰ باشد دقیقا همانند پورت زیر
به فلشهای ۱ و ۲ و ۳ زیر توجه نمایید و در صورتی که هر سه مورد را بعد از اتصال گوشی مشاهده کردید دستگاه شما بدون مشکل متصل شده است اما درصورتیکه حتی یکی از موارد را مشاهده نکردید ، دستگاه شما پورت برای حذف نداده است و نمیتوان عملیات را شروع کرد خواهشمندیم این ۳ مورد فلش مشخص شده در عکس را مدنظر قرار دهید!
نکته های مهم :
- اگر پورت com دستگاه شما توسط سیستم شناسایی نشد باید مراحل زیر را انجام دهید تا رفع مشکل شود
تعویض پورت و کابل – نصب مجدد درایور – فلش با آخرین بیلدرام منتشر شده بدون یوزردیتا و کش –
- ( به هیچ گزینه ای دست نزنید و تنظیمات را دستکاری نکنید )
- به هیچ وجه در طول فرآیند اتصال دستگاه را قطع نکنید
۶- منتظر بمانید تا پایان عملیات به شما اعلام گردد و پیغام done به شما داده شود
رفع مسئولیت : این سرویس اطلاعات را به هیچ وجه پاک نخواهد کرد اما در صورتیکه حتی ۱% اطلاعات پاک گردید هیچ مسئولیتی بر عهده آسان فلش نمیباشد مطالعه موارد فوق الزامی میباشد و کاربر وظیفه دارد قبل از ثبت سفارش تمامی موارد بالا را انجام دهید |
نکات مهم و ضروری :
بررسی نمایید که دیوایس مشکل سوکت و عدم شناسایی توسط نرم افزار را نداشته باشد قبل ازهماهنگی گوشی را به سیستم وصل کنید و از شناختن کامل گوشی در Device Manager و اضافه شدن پورت COM جدید بعد از اتصال گوشی به نرم افزار فلکسی هاب اطمینان پیدا کنید ، درایورهای Samsung Android و Samsung USB Modem باید شناخته شده باشه تا امکان انجام کار باشه نکته بسیار بسیار مهم : حتما SAMSUNG MODEM در دیوایس منیجر باید شناسایی شده باشد ( همانند عکس زیر ) |
گوشی هایی که کد کاربری و یوزر و یا اثرانگشت یا چهره یا هر قفل سکوریتی دارند باید ابتدا گوشی را از ریکاوری فکتوری ریست کنند سپس از این سرویس استفاده کنند.