رامسامسونگ Samsung

فایل فلش فارسی SAMSUNG Galaxy S7 SM-G930T

SM-G930T اندروید 7.0

رام فارسی SAMSUNG Galaxy S7 SM-G930T

بدون مشکل wifi و کدهای USSD و گوگل پلی

رایت از طریق برنامه Odin

اندروید 7.0 U4

رام کاستوم بر پایه رام رسمی 

  • منوی فارسی:  دارد
  • کیبورد فارسی:  دارد
  • نوع رام:  کوک شده بر پایه رسمی
  • نسخه اندروید:  7.0
  • بدون مشکل USSD 
  • بدون مشکل Wifi و بلوتوث و شبکه 4G
  • بدون مشکل تماس و پیام رسانی
  • دارای گوگل پلی 

 

خرید فایل

قیمت: 10000تومان

دریافت لینک مستقیم دانلود از سرور سایت بعد از پرداخت مبلغ

  • پیش نیازها:

    • درایور سامسونگ (لینک دانلود درایور سامسونگ)
    • نرم افزار Odin (لینک دانلود  از اینجا)
      نکته: برای مثال اگر نسخه‌ی اندروید گوشی شما Gingerbread یا ICS است، اودین ۱.۸۵ را دانلود کنید. برای جلی‌بین و کیت‌کت نسخه‌ی ۳.۰۹ توصیه می‌شود. در نهایت برای اندرویدهای جدید، مانند نوقا می‌توانید نسخه‌ی ۳.۱۲.۳ را دانلود کنید

     

    اقدامات اولیه

    قبل از شروع اجرای مراحل نصب رام، بهتر است ابتدا اقدامات زیر را انجام دهید.

    .

    ۱. از داده‌های خود پشتیبان‌گیری کنید

    اصولا در تمام آموزش‌هایی که مربوط به سیستم‌عامل می‌شود، این توصیه همواره ضرورت دارد که بهتر است قبل از شروع کار از محتویات دستگاه خود پشتیبان یا بکاپ تهیه کنید؛ چرا که دستکاری نرم‌افزار گوشی در صورتی که به درستی انجام نگیرد، می‌تواند باعث از دست رفتن داده‌های مهم شما شود.

    .

    ۲. درایورهای USB سامسونگ را نصب کنید

    برای نصب رام استوک سامسونگ با اودین، ابتدا باید اتصال بین گوشی یا تبلت شما با رایانه به درستی برقرار شود. برای این منظور، اگر Samsung Kies روی سیستم شما نصب است، مطمئن شوید که در حال اجرا نبوده و کاملا بسته باشد. این برنامه معمولا باعث اختلال در برقراری اتصال بین اودین و گوشی می‌شود و ممکن است در میانه‌ی روند نصب رام، باعث قطع اتصال و سافت‌بریک شدن گوشی شود.

    اگر پیش از این درایورهای سامسونگ را روی سیستم خود نصب نکرده‌اید، حتما آخرین نسخه درایور را دانلود و نصب کنید

    .

    ۳. باتری دستگاه را به میزان کافی شارژ کنید

    قبل از اینکه فلش کردن را آغاز کنید، مطمئن شوید دستگاه گلکسی شما حداقل ۶۰ درصد شارژ داشته باشد؛ چرا که اگر دستگاه در حین فلش با اتمام شارژ باتری مواجه شده و خاموش شود در وضعیت غیرقابل برگشتی قرار خواهد گرفت.

    .

    ۴. ابزار فلش Odin را دانلود و نصب کنید

    اما در اندروید ۸ سامسونگ تغییراتی را در فایل‌های رام خود اعمال کرد و آن‌ها را با فرمت lz4. ارائه داد. lz4 یک فرمت پیشرفته و فوق‌العاده سریع فشرده‌سازی است. در صورتی قصد فلش رام اوریو دارید‌، باید بدانید تنها نسخه‌ی اودین که این فرمت را پشتیبانی می‌کند، جدیدترین نسخه‌ی آن یعنی ۳.۱۳.۱ است.

    .

    ۵. دستگاه گلکسی خود را در حالت دانلود مود بالا بیاورید

    تقریبا در تمام گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی، روند فلش در فست‌بوت یا بوت‌لودر صورت می‌پذیرد؛ اما وقتی در خصوص گوشی‌های سامسونگ صحبت می‌کنیم اوضاع کمی فرق می‌کند و باید گوشی را در حالت دانلود مُد قرار دهید؛ البته روش کار بسیار ساده و تقریبا در تمام دستگاه‌های گلکسی یکسان است و تنها در جدیدترین مدل‌ها یعنی اس ۸، اس ۸ پلاس، نوت ۸، اس ۹ و اس ۹ پلاس کمی متفاوت بوده و روش دیگری دارد. در ادامه به توضیح هر دو روش می‌پردازیم.

    .

    روش اول که در گوشی‌های قدیمی‌تر سامسونگ کاربرد دارد به این شکل است که باید ابتدا گوشی را خاموش کنید، سپس دکمه‌های ولوم پایین، هوم و پاور را همزمان نگه دارید.

    در روش دوم برای گوشی‌های جدیدتر به جای هوم باید بیکسبی را نگه دارید. یعنی گوشی را خاموش کرده و دکمه‌ی کاهش صدا، بیکسبی و پاور را همزمان نگه دارید. این کار را در هر دو مورد به مدت سه تا ۵ ثانیه ادامه دهید تا صفحه‌‌ی مورد نظر نمایان شود. سپس با استفاده از دکمه‌ی افزایش صدا وارد Download Mode شوید.

    .

    حالا شما وارد محیط دانلود مد شده اید, گوشی را با کابل اصلی به سیستم متصل کنید. برنامه ادین متناسب با گوشی را که در ابتدا توضیح دادیم را باز کنید سپس بعد ازآبی شدن قسمت ID: COM فایل دانلود شده را در قسمت های معین شده قرار دهید.

    در نظر داشته باشید بعضی از رامهای گوشی ها سامسونگ به صورت تک فایل بوده که فقط کافی است در قسمت AP برنامه ODIN قرار گیرد و بعضی از رام ها به صورت 4 فایل شامل فایل های BL , AP , CP , CSC/HOME_CSC میباشد که میتوانید این فایل ها را به ترتیب در قسمت های BL , AP , CP , CSC برنامه ادین قرار دهید.

    سپس بر روی استارت کلیک کنید و تا پایان عملیات گوشی را از سیستم جدا نکنید.

    .

    هنگام دانلود رام باید به سه نکته دقت داشته باشید:

    ۱. رام متعلق به گوشی شما باشد

    در این خصوص نباید به مدل گوشی اکتفا کنید؛ بلکه باید کدنام گوشی خود را در نظر بگیرید. بسیاری از گوشی‌های سامسونگ نسخه‌های متنوعی دارند که باید هنگام دانلود رام به این موضوع دقت کرد.

    ۲. رام متعلق به منطقه‌ی شما باشد

    این مسئله از لحاظ پوشش باندهای فرکانسی و پشتیبانی از زبان فارسی حائز اهمیت است.

    ۳. رام اپراتوری نباشد

    ما در حال حاضر تقریبا گوشی اپراتوری در ایران نداریم. اپراتورهای مطرح جهان مانند Verizon و T-Mobile و Vodafon رام‌های مخصوص خود را دارند که هرچند ممکن است برای گوشی شما مشکلی ایجاد نکنند، اما فایل‌های اضافی مخصوص اپراتور را به گوشی شما اضافه می‌کنند و مثلا ممکن است هنگام بوت با لوگوی Verizon مواجه شوید.

    ۴. باینری رام متناسب با باینری گوشی باشد

    دقت داشته باشید باینری رام باید متناسب با دستگاه و یا بالاتر از باینری دستگاه باشد. جهت اطلاع از باینری دستگاه خود میتوانید به اینجا مراجعه کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا