تماس با ما

جهت پشتیبانی فایل های خریداری شده میتوانید
با تلگرام Asanflash@ در ساعات 10:00 الی 19:00 در روز های کاری (غیر تعطیل) در ارتباط باشید.

به پیام های ارسال شده در روز های تعطیل و غیر ساعات کاری مجموعه پاسخی داده نمیشود ! لذا در جهت تسریع حل مشکل خود فقط و فقط در ساعات کاری نوشته شده پیام ارسال کنید

دوست ، همکار گرامی و کاربر محترم :

پشتیبانی فقط و فقط در بستر تلگرام است و به هیچ عنوان با تماس تلفنی پشتیبانی انجام نخواهد شد. تلفن ثبت شده مربوط به فروشگاه محصولات دیجیتالی آسان فلش است که در حال حاضر فروشگاه هنوز راه اندازی نشد ، لذا خواهشمندیم در جهت حل مشکل خود فقط در تلگرام پیام دهید تا هرچه سریعتر به مشکل رسیدگی شود

توجه داشته باشید به علت حجم زیاد پیام ها پشتیبانی در کمترین زمان پاسخگو شما عزیزان خواهد بود.

پشتیبانی فقط مختص کاربرانی میباشد که از فایل های سایت خریداری کرده اند و بدیهی است که به سوالات دیگر عزیزان پاسخگو نخواهد بود.

ادرس: مشهد – چهارراه دانشجو – حدفاصل بین چهارراه دانشجو و معلم 36 – موبایل همتی پلاک 1004

قوانین سایت:

  1. برگشت وجه فقط و فقط به شماره کارت خریدار انجام میشود
  2. در صورتی که فایلی خریداری کردید و مشکلی دارید موظف هستید در ابتدا پیام دادن به پشتیانی ایمیل خریدار یا شماره سفارش خود را ارائه دهید و سپس مشکل خود را مطرح نمایید. پشتیبابی فقط به پیام هایی که شامل ایمیل خریدار و یا شماره سفارش است جوابگو خواهد بود و سایر پیام ها نظیر سلام ، خوبی ،  پیام بدون مشخصات خرید و …  خوانده نخواهد شد.
  3. پشتیبانی در ساعات درج شده روی سایت (10-22) و در روزهایی کاری (غیر تعطیل) فعال است
  4. به علت بالا بودن حجم پیام های ارسالی به پشتیبانی لطفا صبور باشید و مطمئن باشید که هیچ پیامی بی پاسخ نخواهد ماند.
  5. کردیت های باکس های سخت افزاری و نرم افزاری بعد از تحویل به هیچ عنوان قابل عودت نخواهد بود لذا قبل از خرید حتما به این نکته توجه فرمایید. بدیهی است قبل از تحویل کردیت در صورت درخواست کاربر جهت عودت وجه مبلغ به صورت کامل عودت خواهد شد
  6. هرگونه مسئولیت و عواقب ناشی از فلش و رایت فایل به عهده خود شخص شما میباشد.
  7. در فایل های اموزشی Root و  DRK و FRP به علت اینکه این فایل ها توسط مدیران بارها تست شده اند به هیچ وجه امکان عودت وجه وجود ندارد
  8. در فایل های حذف frp گوشی های هواوی وجه فقط و فقط زمانی عودت خواهد شد که سکوریتی گوشی شما مطابق فایل باشد و فایل ما جواب نداده باشد. در صورتی که سکوریتی گوشی شما از فایل جدیدتر باشد این بدیهی است که آموزش جواب ندهد و به هیچ عنوان شامل عودت وجه نخواهید شد.
  9. در فایل های کاستوم و کوک شده فارسی به دلیل اینکه این فایل ها توسط تیم آسان فلش ایجاد و بارها و بارها روی گوشی تست شده اند و به دلیل اینکه نحوه نصب این رام ها کاملا متفاوت بوده و نیاز به دقت بالایی دارد , در صورت وجود هر مشکلی با این فایل ها مشکل از سمت خود کاربر بوده و هیچ هزینه ای عودت نخواهد شد.لطفا با در نظر گرفتن این مطلب نسبت به خرید اقدام کنید
  10. در فایل های دامپ , بعد رایت این فایل در بعضی موارد نیاز به ترمیم سریال و یا آنلاک شبکه و گاها نیاز به فلش گوشی بعد رایت فایل دامپ خواهید داشت. بدیهی این موارد ربطی به فایل دامپ ندارد و صرفا فایل دامپ جهت رفع مشکل خاموشی و آنبریک و پروگرم هارد است .
  11. در فایل های دامپ هیچ آموزشی جهت رایت فایل دامپ از پشتیبانی ارائه نخواهد شد (در بعضی موارد در توضیحات موارد لازم قید شده) این فایل ها فقط برای تعمیرکاران گرامی میباشد و افراد مبتدی نباید از آن ها استفاده کنند.
  12. در فایل های دامپ به دلیل اینکه این فایل ها کاملا تست شده میباشند به هیچ عنوان در صورتی که فایل برای شما کارامد نباشد هزینه ای عودت نخواهد شد. بدهی است که تنها دلیل کارامد نبودن فایل دامپ , خود فایل نیست و موارد متعددی نظیر جایگذاری هارد , نوع هارد و نحوه رایت فایل میتوان علت های اصلی این امر باشد.
  13. در فروش کردیت باکس های تعمیراتی نرم افزاری و سخت افزاری نظیر ( Samkey – Octopus – z3x و… ) بعد از تحویل کردیت به مشتری و چک کردن مشتری از سلامت کردیت , بدیهی است که سایت آسان فلش دیگر هیچ مسئولیتی در قبال کردیت فروخته شده ندارد.
  14. فایل ها به مدت 48 ساعت مهلت دانلود دارد و همچنین تا یک هفته پشتیبانی میگردد و بدیهی است که بعد زمان گفته شده لینک منقضی خواهد شد.
  15. در فایل های آموزشی به دلیل اینکه این فایل ها چندین بار تست شده اند و سپس روی سایت قرار گرفته اند , امکان عودت هزینه وجود ندارد.

توجه داشته باشید که رام و فایل های موجود در سایت صورتی که ناکارمد (خراب) باشند تعویض و یا هزینه رام برگشت داده میشود ولی در موارد زیر این موضوع صدق نمیکند:

  1. خرید اشتباه
  2. عدم توجه به جزئیات و توضیحات مربوط به فایل و خرید فایل مغایر با چیپست و برد گوشی خود.
  3. عدم در جریان گذاشتن و پیام دادن به پشتیبانی برای رفع مشکل 
  4. توجه داشته باشید تمامی فایل های گوشی و تبلت های چینی رسمی و اکثرا تست شده میباشد اما به دلیل اینکه گوشی ها و تبلت های چینی اکثرا با برد های مختلف ولی ظاهر شبیه به هم در بازار موجود هستند , حتما قبل خرید فایل مشخصات تبلت خود را با عکس و توضیحات مربوطه چک کنید و در صورت وجود مغایرت لطفا اقدام به خرید نکنید زیرا وجه پرداختی در رام های گوشی های چینی برگشت داده نمیشود.
  5. به دلیل اینکه بعضی از تبلت ها و گوشی های چینی با مشخصه برد یکسان ولی با نسخه مختلف LCD در بازار موجود هستند در صورت نا کارامد بودن فایل وجه فقط و فقط در این مدل ها برگشت داده نمیشود .
  6. رام های کوک شده به علت اینکه قبل از ارائه و منتشر شدن روی سایت بارها تست شده و بعد از تست روی سایت قرار میگیرد , وجه واریزی شما در اینگونه فایل ها عودت نخواهد شد
  7. در فایل های Root یا DRK به علت اینکه این فایل ها از منابع کاملا معتبر و یا  توسط مدیران سایت ایجاد و بارها تست شده اند و بعد از تست روی سایت قرار گرفته اند به هیچ وجه شامل عودت هزینه نخواهند شد
  8. در فایل های آموزشی مشتری موظف است بعد از خرید فایل در صورتی که با آموزش مشکلی دارد با پشتیبانی در میان بگذارد تا پشتیبانی در رابطه با حل آن مشکل کمک لازم را انجام دهد. بدیهی است اگر مشکل حل نشود هزینه تماما عودت خواهد شد. در صورتی که مشتری پیامی مبنی بر حل مشکل خود به پشتیبانی ندهد و بعدا ادعای ناکارمد بودن فایل داشته باشد , هزینه ای عودت نخواهد شد

برای انتقادات و پیشنهادات خود میتوانید از فرم زیر استفاده کنید و ما را در ارائه بهتر خدمات یاری فرمایید.

دکمه بازگشت به بالا